10 Nisan 2012 Salı

veeeeeeee doğum günümüz

çalışan anne baba olduğumuz için bu yıl doğum günümüzü gününde kutlayamadık ..9 nisan p.tesine denk geldiği için 1 gün önceden kutladık..çok kalabalık olup boğulmadık sıkılmadık çok şükür.yakın akrabalarımızla toplam 24 kişiydik..allahtan poyraz kalabalığı seven bi çocuk..çocuklarla keyifi vakiy geçirdi,oyunlar oynadı,takım liderliği yaptı hiç üzmedi beni..geçen yıl 1 yaş doğum gününde hem hastaydı kuzum hemde daha küçücüktü kucaktan kucağa gezmekten kalabalıktan bi hayli sıkılmıştı..benim içinde bi hayli zor geçmişti..şükür bu yıl yorgunluğumu unutacak derecede keyif aldım oğlumun doğum gününden..işte resimlerimiz..





İYİ Kİ DOĞDUN OĞLUM;SONSUZ VE KARŞILIK BEKLEMEDEN SEVMEYİ SENİNLE ÖĞRENDİM ANNECİM..ALLAH ŞANSINI BAHTINI GÜZEL EYLESİN!!!!

2 yorum:

Hacer Yıldırım dedi ki...

Canım buraya yazmaya başlamana çoksevindim.. sen hep yaz bence :)) nice nice güzel doğum günlerine inşallah. herşey gönlünce olsun.. poyraz paşanın doğum günü kutlu olsun :)

poyraz'ın annesi dedi ki...

hacerimmmmmmmmm cnm benim..yazmayı okadar çok istiyorum ki ama hiç fırsat olmuyor..bundan sonra daha fazla zaman ayırcam inşallah..çok teşekkür ederiz iyi dileklerin için..

Yorum Gönder