9 Mayıs 2011 Pazartesi

trendyol.com!!!

evettt başlığımdan anlayacağınız gibi trendyol.com beni kendi bloğuma yazacak kadar delirtti.bangır bangır indirim reklamları,müşteri memnuniyeti filan derken 3 alışverişimin 2 sinde sorun yaşadım hayırlı uğurlu olsun bana..şöyle ki ünlü markaların % 80 e varan indirimlerini görünce haliyle oturduğum yerden alışveriş yapmak işime geldi.ilk sorunum kışın inci kampanyasından aldığım botla başladı.ürün teslim tarihinden tam 5 gün geçti mail üstüne mail attım hala "tedarik aşamasında " dendi.en son şikayetvar.com a yazmakla cevap alabildim sorunuma ve çözümü beklemeden (artık tahammülüm kalmamıştı) satışı iptal ettirmiştim..aradan tam 4 ay geçti nisan 12 de tekrar ünlü bir markanın indirimine tav oldum ve yine alışveriş yaptım sonuçmu :) yine hüsran..ürünlerim yine gönderilmedi ama allahtan! maillerime cvp verildi.tabi cvp yine aynı özür dileriz tedarik aşamasında vs..

bu tarz online alışveriş sitelerin nasıl çalıştığını bilmiyorum ama stoklu çalışmadıkları kesin.eğer stoklu çalışsalar talep edilen ürünleri anında gönderirler.ee stoksuz müşteri taleplerine göre çalışıyorlar desem ki sanırım öyle ; bu seferde aklıma şu soru takılıyor ürünü neden temin edemiyorlar..valla aklıma aldatmaca fiyat aldatmaca satış geliyor malesef.bu nasıl bi ticaret mantığı aklımda almıyor.bir bedeviz bahtsız benmiyim acaba diye sorup duruyorum..ama kısacık bi araştırma sonucunda şikayet sitelerinde bir çok insan gördüm aynı şikayetten muzdarip..demekki adamların izledikleri yol bu...yazık..

0 yorum:

Yorum Gönder