5 Mayıs 2011 Perşembe

anneler günü ..

8 mayıs yani bu pazar ANNELER GÜNÜ..!bugünde anne olmak ne başka duyguymuş meğer..bu duyguyu 2 senedir yaşıyorum ..öncesinde hediye seçme anneme süpriz yapma,kutlama yapma kısmıyla ilgileniyordum..şimdi ise bunlara ekstra olarak bir beklenti içerisindeyim...çünkü bende ANNE'yim..:)eşimin,annemin,kayınvalidemin seninde anneler günün kutlu olsun demesi beni öyle mutlu ediyor ki..çok özel hissediyorum kendimi..Demekki anneciğimi yıllardır ne kadar mutlu etmişim,ne kadar özel hissetirmişim şimdi daha iyi anlıyorum..

tek anladığım şey bu değil aslında..anne olmanın bir sürü gerçeğiyle yüzleştim ben..yemeden yedirmeyi,giymeden giydirmeyi,karşılık beklemeden sevgiyi,fedakarlığın ne anlama geldiğini,biri için uykusuz kalmayı,yaşamayı,çalışmayı,endişe etmeyi,şaklabanlık yapmayı öğrendim..Bir insan yetiştirmenin ne kadar emek istediğini, bunun hayattaki en büyük sorumluluk olduğunu, her annenin hissettiği gibi bütün çocukların bizim çocuğumuz olduğunu,sabırlı olmayı , anlayışı öğredim ben..

Aslında her yıl bir gün kutlanan anneler gününün ne kadar sembolik olduğunu , yılın her günü de kutlama yapılsa annelerin hakkının ödenemeyeceğini öğrendim..



Tüm anne dostlarımın anneler günü kutlu olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder