14 Şubat 2011 Pazartesi

güzel bi haftasonu ertesi;

pazar günümüz harika geçti.sabah babamızla kahvaltı ettik oyunlar oynadık,hep birlikte uyuduk uyandık..malum benimde bi pazarım olduğundan biara ev işine yoğunlaştım ..temizlik-ütü-yemek derken akşamı buldu..poyrazıma balık ziyafeti çekitrdim akşam mönüsünde:)sonra hazırlanıp halamıza gittik sohbet muhabbet çok güzeldi..poyraz kuzeni bahara bayılıo zaten.onla oyunlar oynadı.bizde masa keyfi yaptık rahat rahat..saat 21,00 i gösterdiğinde kuzum uyku sinyalleri vermeye başladı..ordan çıkıp süpermarkete gittik babasıyla onu daha fazla huysuzlaşmadan oyun parkına yolladım ben rahat rahat alışverişimi yaptım.yanlarına gittiğimde kuzum kaydıraktan kayıyodu babasının yardımıyla nasıl eğlendi nasıl gülücekler saçtı anlatamam:) uyku vaktini şaşırmaması için evimize döndük ve uyuduk..

bugün de hem KANDİL hemde SEVGİLİLER GÜNÜ..biz sevgililer gününü c.tesiden kutladık eşimle..hediyeleştik..buakşam da kandilimizi kutlayacaz ibadet edecez inşallah.ALLAH herkeze güzel sağlıklı huzurlu günler göstersin inşallah..bizden şimdilik haberler bukadar..saat 18:23 koşa koşa işten çıkıp oğluma gitmeliyim...

2 yorum:

neselihaller dedi ki...

ay ne güzel..benimkilere iki lokma balık yedirene kadar canım çıkıyor...o da ayda bir kere ancak..bense denizden babam çıksa yerim

poyraz'ın annesi dedi ki...

bende balığı çok severim.hamileliğimde de bol bol balık tükettim belkide bu yüzden poyraz balığı çok sevio:))haftada bir muhakkak balık yapıorum poyraza.zaten balık memleketinde yaşıorum:)sende direk yemiosa çorbasını filan dene belki o şekilde yer ?

Yorum Gönder