22 Şubat 2011 Salı

bahar tadında bi pazar ;

cumartesi gecesinden bi sürü plan yaptık eşimle ama pazar günü kahvaltımızdan sonra bambaşka bi fikri hayata geçirdik ve kalktık trbz a gittik.poyraz ın huysuzluğuna pek güvenemedik gerçi ama onun içinde değişiklik olacağını düşünerek yola çıkmayı göze aldık..:)kuzenim ve annemide aldık yanımıza..35 dk ya trbzdaydık.poyraz yolda sıkıldı arabada.biraz huysuzluk yaptı ama arabadan inip kendi arabasına binince pek bi keyiflendi.10 dk sonrada uyudu..

anam o ne trbzn ucuzluk cenneti gibi geldi bize.meğer rizede ne kadar kazıklanıomuşuz..mağazalar cayır cayır sezon indiriminde.tam bana göre yani..kendimi bi mağazadan ötekine dalarken buldum :)ne stres attım ama oğluşuma kocişime kendime cicişler aldım hemde rizedeki fiyatların yarısına..poyrazda uyanınca etrafı sessiz sessiz izlemeye başladı.eline çubuk kraker filan verdim oyalandı epeyi.sonra bi restoranta girip yemek yedik kuzumu mama sandalyesine oturttum tabağımdan köfte salata filan yedirdim ona.bayıla bayıla götürdü köfteleri.yavrum benim annesini ordada üzmedi.

akşam büyük derbi olduğundan (bjk-fb maçı) koşa koşa 19:00 da evde olmaya çalıştık.zaten gezmekten epeyi bi yorulmuştuk 18:00 de yola çıkıp evimize döndük..veee eşimin gol gol nidalarıyla gecemize dewam ettik..:)şükür fb yendide tadımız kaçmadı:)

poyraz şimdiye kadar gittiğimiz yerlerde pek uslu duran bi bebek değil.hep apar topar eve dönmüşlüğümüz vardır.bu trbzn gezisinin keyifli geçmesi benim için önemli bi gelişmeydi.inşallah oğlum bundan sonra hep böle olur..artık çekirdek aile olaraktan bi sürü gezi planı yapıyoruz...

bu yazımıda trbzn gezisi fotosuyla sonlandırıyorum...


0 yorum:

Yorum Gönder