18 Şubat 2011 Cuma

benden itiraflar....:)

blogda itiraf yayınlamak pek moda imiş:) özgecim sağolsun bildirdi ee ben geri kalırmıyım aslaaaaaaaaa:) buyrun bu itiraflarda benden efenim...

1-)anne olmak tek hayalimdi fakat daha evliliğimin 1.ayında 2 haftalık hamile olduğumu öğrendiğimde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü..ama herşeye rağmen deliler gibi sevinmiştim..

2-)zaten her doğum kontrol hapı alırken yeni evli olduğum halde hep bian önce hamile kalmak için dua etmiştim:))))

3-)hamile olduğumun haberini eşimin istemediğini bildiğim için çok çkinerek vermiştim ..hep hayalimde bana sarılması kucağında döndürmesi vardı fakat ama ben o duyguyu yaşayamadım.tepkisi sadece şoktan ibaretti

4-) yıllardır kilo alamayan ben hamilelikte alacağım kilolar için sevinmiştim..ama aşırıya kaçınca ise karalar bağlayan yine bendim:)

5-)hep nazlı bi hamilelik geçirmenin hayalini kurdum ama çalışmaktan yemek ütü ev ,iş arasında gidip gelmekten naz yapmaya vaktim bile olmadı:(

6-)hamileliğim boyunca leblebi yutmuş solucana dönsemde kendimi hep çoooooookkkkk güzel buldum..

7-)yüüznü görmdiğim sadece hareketlerini hissettiğim bi canlıya sonsuz bi aşkla bağladım ve hep ilk karşılaşmamızın hayalini kurdum..zatn doğurduğumda oğlum hep hayalimdeki bebekti ve buna çok şaşırdım

8-)doğurdum sancılı ,yorgun uykusuz günlerin bittiğini artık rahat ettiğimi düşünürken ne büyük hayal kırıklığı yaşadığımı sonradan farkettim

9-)evdeki tüm kalabalığa rağmen 1 dk bile yatmadım,yatamadım sürekli oğluma ne yapcaklar korkusu ile milletin peşine düştüm..dikişlerime rağmen:)))))

10-)süt gelmio,sütün yetmio,bu çocuk açlıktan ağlıyo,karnı ağrıyo,yıkanmak arıo her sölenen inandım.allahım ne saftım diorum ama bunlar bana bir ders oldu ikinci çocuğumda asla bu hatalara düşmeyeceğimi taahhüt ettim..

11-)bebeğim ayda 2 kilo alırken sütüm yetersiz nidalarıyla mamaya başlattım oğlumu :( oğlumun açlıktan değil gaz sancılarından kıvrandığını çok geç öğrendim..

12-)poyraz sabaha kadar ağlarken ben kötü annelik yapıp uyumanın hayalini kurdum.istedğim sadece yarım saat kesintisiz uyumaktı oda zaten hiç nasip olmadı

13-)oğluma deli gibi bağlanmışken onu 1 dk bile bırakıp bakkala gidemezken 2 aylıkken bırakıp mecburi işe başladımm..aslında başlamayı hiç istemedim

14-)işyerinde ilk 2 ay düzenli olarak gizli gizli wc de ağladım onun özleminden resmen kavruldum

15-) çalışmak zorunda olduğumdan oğlumun kokuma en ihtiyacı olduğu dönemde onu bırakıp gittiğim için kendimi kötü anne ilan ettim ve hep kendimden nefret ettim..ve bunun için bi pedagog dan yardım aldım:(

16-)oğlum için sigarayı bırakmıştım ve sütüm hepten azalıp bize veda edince sırf her konuda kötü anne olduğumu hissettiğim için sigaraya başladım tekrar:(

17-)eşimin sadece sözde değil uygulamalı olarakda bana yardımını bekledim ama yine hayal kırıklığına uğradım..

18-)bazen bende eşimle başbaşa bişeyler yapmayı,aklım evde kalmadan gezmeyi deli gibi eğlenmeyi özlüorum..

19-)ama herşeye rağmen poyraza sahip olduğum için çok şanslı bi insan olduğumu düşünüp allaha sonsuz şükrediyorum..

20-)anne olmaın bir kadına verilen en büyük hediye olduğunu ıspatlı olarak biliorum..

21-) ve son itirafımda oğlumu kimseyle paylaşmak istemediğimden gelecekteki gelinimden şimdiden nefret ediorum :))))))))))))))))))

2 yorum:

özgekuzey dedi ki...

son itiraf her annede an sanırım:))) hhahah:)

Hacer Yıldırım dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş Hayriyecim.. Devamını bekliyoruz :)

Yorum Gönder